Destinační management hledá logo pro region

Předmět soutěže:

Základem soutěže je značka a logotyp, které se stanou vizuálním symbolem turistické destinace Moravský kras a okolí , zejména pro veškeré její propagační aktivity. Značka i logotyp (tj. značka ve spojení se slovním označením „Moravský kras“) by měly být originální, výstižné, komunikativní a současně srozumitelné a jednoduché.

Soutěž o návrh je vyhlášena jako jednokolová a je otevřena pro širokou odbornou i laickou veřejnost.

Všechny návrhy budou předloženy fyzicky a současně v elektronické podobě.

Uzávěrka soutěže je 11. května 2018 ve 14 hodin.

Lze přihlásit více návrhů od jednoho účastníka.

Porota vybere do 31. května 2018 tři vítězné návrhy. Autor návrhu, který se umístí na prvním místě, získává, mimo jiné, právo uzavřít smlouvu na vypracování grafického manuálu loga a logotypu Turistické destinace Moravský kras a okolí.

Bližší podrobnosti k soutěži lze nalézt na: www.moravskykras.eu.